Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutch!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Collectors
    replied
    We hebben nog steeds vertalers nodig! Geef je hier op.

Leave a comment:

• ICT
    replied
    Heb je een PM gestuurd Collectors aangezien ik schijnbaar geen permissie heb om te posten in die thread.

Leave a comment:

• Collectors
    replied
    Wegens privé omstandigheden was ik niet eerder in de gelegenheid om hier een reactie te plaatsen, mijn excuses. Inmiddels heb ik genoeg tijd om te helpen met de vertaling. Om een duidelijk overzicht te krijgen kunnen leden zicht hier opgeven als ze mee willen werken aan de vertaling.

Leave a comment:

• Martijn
    replied
    Inmiddels een week verder , wat moet er nou precies nog vertaald worden aangezien er meerdere mensen zijn met een incomplete vertaling?

Misschien slim om gewoon een 'google code' pagina te openen, bestanden kunnen daar gehost worden + rechten enz. En ook direct zooi voor het melden van fouten enz.

http://code.google.com/hosting/

Leave a comment:

• GameFreak2009
    replied
    Compleet akkoord, heb je misschien zin om een onderwerp te maken hierover?

Leave a comment:

• ICT
    replied
    Ondanks de drukte heb ik zelf al wat vertaald hier en daar vanaf de laatste applinet vertaling. Heb alleen geen idee welke phrases binnen bepaalde phrase types gebruikt worden voor AdminCP (afgezien van diegene waar Control Panel staat aangegeven) aangezien dit niet nodig is. Verder heb ik de applinet vertaling geconverteerd naar UTF8 omdat anders woorden als "privé" niet correct worden vertoond. Wat mij betreft maken we eerst lijst met phrase types die vertaald moeten worden, het forum zelf is al grotendeels vertaald. Laten we in ieder geval iets concreets afspreken, dan komt er tenminste wat schot in de zaak.

Leave a comment:

• GameFreak2009
    replied
    Ik denk dat het best is om een nieuw topic te maken (in de groepchat) met een lijst van wie wat vertaalt.

Jij bent de groepbeheerder dus ik denk dat het best is dat jij dat doet.

Leave a comment:

• Freezerator
    replied
    Ik denk dat het handig is als we op een of andere manier makkelijk de wijzigingen kunnen submitten? Iemand ideeen?

Leave a comment:

• GameFreak2009
    replied
    Ik kan ook vertalen als er nog iemand nodig is.

De hoeveelheid lijnen is niet belangrijk.

Leave a comment:

• walsemgeest
    replied
    Ik kan eventueel wel helpen met vertalen, een VB4 forum bij een klant van mij is al voor een groot deel in het nederlands.
    Ik ben daar vanuit 3.8 versie verder gedaan welk we op DutchJoomla! gebruikte, dus deze is redelijk uitgebreid.
    Natuurlijk ook door de jaren heen behoorlijk vervuild dus als vergelijkingsmateriaal is hij ideaal om zo een nieuwe VB4 versie ervan te maken

Leave a comment:

• Ageurtse
    replied
    Yep die gebruik ik ook, indien gewenst kan ik wel een beetje server ruimte beschikbaar stellen om het bestand op te hosten zodat deze vrij toegankelijk is voor de groep mensen die aan deze vertaling werken

Leave a comment:

• Freezerator
    replied
    Van welk pack wordt uitgegaan? Ik neem aan de laatste die hier staan? http://www.applinet.nl/varia/vbulletin/

Leave a comment:

• 454SS
    replied
    Net als Ageurtse heb ik alleen belang bij het forum gedeelte. Desalniettemin wil ik wel helpen met vertalen indien nodig.

pm is onderweg

Leave a comment:

• Ageurtse
    replied
    ik zelf heb het meeste belang bij het forum deel, ik heb ook geen blog of cms.

Mijn email hier openbaar plaatsen liever niet.
    je krijgt hem wel via pm.

Leave a comment:

• ICT
    replied
    Dat is goed nieuws, denk dat we nu wel een goede groep hebben om mee te beginnen. Als iedereen even zijn email post en zelf kijkt welke onderdelen er vertaald moeten worden (CMS, Forum en Blog) kunnen we een lijst maken en het verdelen. Uiteraard kunnen we hier de phrase types voor de back-end (AdminCP) achterwege laten.

Leave a comment:

Dutch!

About this Group

A group for all the dutch users!

Nederlandse vbulletin gebruikers.
Type: Public
Topics: 8
Comments: 60

Latest Group Topics

Collapse

Working...
X