Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutch!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En ik zou me willen abonneren op nieuwe berichten. Ik kan geen mogelijkheden vinden om dat te doen, of mis ik iets?

Comment

Je mist niks, dat is er volgens mij nog niet in. Het mooiste zou zijn als je bv hier ook een paar topic in kan maken.
      Dutch vBullletin users social group!

Comment

Als iedereen deze group joined, laten we daarmee zien dat er behoefte is aan iDEAL support voor vbulletin:
        http://www.vbulletin.com/forum/group.php?groupid=439

Comment

Ik "joinde" zojuist de iDeal groep, laat ik me dan ook hier aanmelden. Ik run een kleine fotografiegerelateerde website met ong. 200 leden. Kreeg een PB over iDeail, en een iDeail groep. Dat klinkt interessant, ik speel met de gedachte om iDeal te implementeren om op termijn leden de mogelijkheid te bieden de website te ondersteunen. Wellicht staat er dan t.z.t. een aardigheidje tegenover, ik ben daar nog niet helemaal uit. En we moeten nog wat meer groeien eerst, denk ik. Maar iDeal, en deze groep hou ik in de gaten, leuk!
          Wat You See Is What I Could Have Meant
          D-DIG.NL -
          Hèt trefpunt voor alles over digitale fotografie op internet... En meer!

Comment

Ik denk dat je met iDeal mensen ook makkelijker over de streep trekt om een kleine donatie of bijdrage te geven. Immers het is erg eenvoudig en kost weinig tijd.

Comment

*Geluid van een krekel...*

Comment

Applinet's Nederlandse vertaling van vBulletin 3.7 is gepubliceerd.
                "The lurking suspicion that something could be simplified is the world's richest source of rewarding challenges"
                - Edsger Dijkstra

Comment

Heeft iemand hier suggesties voor Nederlandse sites om toe te voegen aan de Social Bookmarking Manager van 3.7?
                  "The lurking suspicion that something could be simplified is the world's richest source of rewarding challenges"
                  - Edsger Dijkstra

Comment

Er is een kleine non-offical bijeenkomst in Amsterdam:
                    http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=273024

Leuk initiatief, kan helaas niet komen. Had wel met een paar eigenaren over gedachten willen wisselen irl

Comment

jammer dat ik er nu pas achter kom, net op de nacht erna :P
                      Ik had er wel bij willen zijn. Even mede vB gebruikers ontmoeten en buurten.
                      Misschien volgende keer.

Comment

Hallo allemaal!!

Leuk hoor, zo'n Nederlandse groep vBulletin beheerders bij elkaar.

Comment

Hallo Iedereen ,

ik heb een probleempje, ik heb versie 3.6.8 maar kan geen nederlandse taalpakket vinden weten jullie waar ik deze kan vinden?
                          msn: [email protected]

Comment

Ik heb nu de versie 3.8.2 Is hier wel een pakket voor ?

Comment

Beste mensen,

Staat er toevallig al een vertaling gepland voor vBulletin 4 Publishing Suite? Ik ben bereid om te helpen aangezien ik dit hard nodig heb voor mijn website.

Comment

Dutch!

About this Group

A group for all the dutch users!

Nederlandse vbulletin gebruikers.
                              Type: Public
                              Topics: 8
                              Comments: 60

Latest Group Topics

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                              X