Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nederlandstalige Template

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mas*Mind
    replied
    Powered by: vBulletin Version 2.0.0 beta 5
    gekke manier van upgraden

Leave a comment:

• Mas*Mind
    replied
    zet anders een privé forum op waar je de inloggegevens plaatst...Dan is het simpel een kwestie van de geinteresseerden een mod-status te geven. Of beter nog; Maak de geinteresseerden gewoon admin....

Zit je ook niet in andermans account te kutten.
    Last edited by Mas*Mind; Mon 11 Jun '01, 11:55am.

Leave a comment:

• PaulK
    replied
    Nieuwe Kans

Hij staat er nu (echt)

email ([email protected])

Moet alleen nu weg, dus de diegene die email krijgen pas later op de avond de gegevens

Leave a comment:

• PCdude
    replied
    Ja, het moet natuurlijk wel de nieuwste versie zijn

Anders hebben we nog niks.

Leave a comment:

• PCdude
    replied
    Als ik je probeer te mailen (via dit forum):

Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails through this board. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help.

En ik wil graag meehelpen...

Leave a comment:

• Mas*Mind
    replied
    en het is nog niet de nieuwste versie

Leave a comment:

• Mas*Mind
    replied
    perfect!

Alleen 1 ding: Het lijkt erop dat jij op dat forum al enkele graphische aanpassinkjes hebt gemaakt. Ik denk dat het verstandig is om met de default templates te werken en puur en alleen text te vertalen. Anders zal Jelsoft ze ook niet officieel ondersteunen lijkt me.

Ik zie ook dat de admin-options nog zichtbaar zijn, je werkt dus met vrij oude template-versies
    Last edited by Mas*Mind; Mon 11 Jun '01, 10:24am.

Leave a comment:

• PaulK
    replied
    Forum staat klaar

Forum staat klaar....

Geintreseerde kunnen mailen voor het admin wachtwoord..

Leave a comment:

• Mas*Mind
    replied
    Misschien gewoon board opzetten > Alle gebruikers van deze thread mod laten worden > privé forumpje opzetten > daar wachtwoord plaatsen.

Net zo simpel

Maar ik vind het een goed idee, ik denk dat op die manier er zo een vertaling klaar kan zijn.

Bijkomend voordeel is ook dat je ziet wat en hoe er vertaald wordt en je er zo interactief over kan discussieren zodat het uiteindelijke resultaat naar ieders wens is.

Maar wat ik al eerder aangaf: We moeten dan wel goede afspraken maken over spelling, taalgebruik etc..

Leave a comment:

• PCdude
    replied
    Originally posted by Mas*Mind
    toppie!

Ik zou alleen het wachtwoord dan niet hier op het forum plaatsen, maar alleen naar geinteresseerden mailen.
    uiteraard, en geen vertrouwelijke wachtwoorden, maar alleen voor het testforum

Leave a comment:

• PCdude
    replied
    Wat mij betreft is dit idee geslaagd, nou nog uitvoeren...

Leave a comment:

• Mas*Mind
    replied
    toppie!

Ik zou alleen het wachtwoord dan niet hier op het forum plaatsen, maar alleen naar geinteresseerden mailen.

Leave a comment:

• janw
    replied
    Het maakt mij niet uit wie het forum opzet, ik heb nog wel wat ruimte over, vondt het alleen een goed idee

Leave a comment:

• PaulK
    replied
    Goed Ideee!!

Ik denk dat dat een heel goed iedee is.
    Kan ook het forum opzetten als het moet.

Als we dan de Basis van KroeT gebruiken zijn we meteen al een stuk opweg...

Leave a comment:

• PCdude
    replied
    Eens kijken of de rest het ook een goed idee vind, voor hetzelfde geld hebben ze wel een beter idee, dan is het werk voor niks geweest.

Leave a comment:

widgetinstance 262 (Related Topics) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.
Working...
X