Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nederlandstalige Template

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KroeT
    replied
    Ik was eigenlijk net van plan om het geheel in mn eentje te doen. Ja, ik weet het, ik ben gek. Ik wilde alles met "Je" doen, en misschien een beetje wat relaxtere taal erin. Jullie vinden het vast niet erg als ik nu alvast begin .

Leave a comment:

• Johnny
    replied
    dat is een goede tip lichtflits!

ik wil ook wel meedoen maar mijn engels is ook niet zo goed zoals jullie ook wel kunnen zien in de post op dit forum in het engels

Johnny

Leave a comment:

• lichtflits
    replied
    laat mij maar niet mee doen want ik ben namelijk niet goed in engels en dan heb je straks templates die niet goed vertaalt zijn.

ik heb nog wel een tip:
    maak goede afspraken over of je "je" of "u" gebruikt.
    het staat een beetje vreemd als er in de eene tekst met "je" gesproken word en in een andere tekst met "u".

Leave a comment:

• Borry22
    replied
    OK

I'm in!

Leave a comment:

• PaulK
    replied
    OK d.m.v. Samenwerking

Ok, Volgens mij als we dit goed oppakken kan het wat worden en moeten we binnen no time een nederlandse template kunnen hebben.
    Wie willen er mee doen als vertaler ?
    Volgens mij hebben we zowiezo al twee of drie gegadigden.
    Op het moment dat het vertaalteam compleet is zullen we de taken moeten verdelen en eventueel een aantal deadlines moeten neerleggen. Des te meer mensen er mee doen des te makkelijker het wordt en hoe eerder we met een juiste versie kunnen verschijnen.

Groeten,

Paul

Leave a comment:

• Borry22
    replied
    Vertaling

Wel, nu is de definitieve versie er. Ik ben ook bereid om mee te werken aan de vertaling maar wegens een enorm tijdsgebrek (kunnen we de dagen niet verlengen naar 34u via php ??? ) heb ik nog niet goed kunnen bekijken hoe deze exact in zijn werk gaat.

Kan iemand me een korte uitleg geven hoe deze werken ? Is er geen mogelijkheid om een 'definitieve' template of dergelijke te maken zodat we anderen kunnen verder helpen ?

Ik hoop op nog reacties !

mvg,

Bjorn De Waele
    ---------------------------
    De vijverbibliotheek
    http://vijverbibliotheek.org

Leave a comment:

• lichtflits
    replied
    hij is er vandaag dus opgekomen

Leave a comment:

• cliffe2
    replied
    einde mei normaal ...

Leave a comment:

• janw
    replied
    Ik dacht eigenlijk de eerste week van mei.. en dat is NU
    Loopt toch altijd uit..

Leave a comment:

• PaulK
    replied
    Is misschien ook weert waar

Ja, daar heb jij weer gelijk in, . Wanneer wordt de "echte" release II eigenlijk verwacht ?

Leave a comment:

• janw
    replied
    Tja, maar je blijft bezig, misschien een idee, maar ik zou wachten tot de uiteindelijke versie uitkomt..

Leave a comment:

• PaulK
    replied
    Thanx !

Misschien is het een goed idee, om te proberen met meerdere mensen een geheel nederlandse vertaling te krijgen ?
    Reakties ??

Leave a comment:

• janw
    replied
    Hierbij de ingezipte versie..

Je zult wel veel nog moeten aanpassen, omdat ik er zelf nogal veel aan veranderd heb..

Maar, je hebt het in het gedeeltelijk Nederlands

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    im so lonely i dont speak dutch or thats atleast what i think your speaking

Leave a comment:

• PaulK
    replied
    Jan

Volgens mij kun je d.m.v. styles download/upload de gehele styleset downloaden in één bestand. Deze kun je eventueel gezipped hier posten...
    Alvast bedankt...

Leave a comment:

widgetinstance 262 (Related Topics) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.
Working...
X