Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Italian translation vBulletin 5.6.0 will be available tomorrow

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik7jwy
    replied
    I logged into the forum as admin. I set the Italian language and the forum works. However, when I went to the adminCP, I realized that the display of the menus and the pages had been damaged, with the appearance of strange, illegible characters, and other completely disappeared. From the forum page, still logged as admin, I put the English back and returning to the adminCP everything is back to normal. is the adminCP not compatible with the Italian translation?

Leave a comment:

• ik7jwy
    replied

thanks
    Last edited by ik7jwy; Sat 3 Apr '21, 10:09am.

Leave a comment:

• migratoria
    replied
    Originally posted by ocean86 View Post
    ciao migratoria , mi sapresti dire dove trovare la traduzione gratuita di vbulletin? grazie
    https://vbmods.rocks/forum/vbulletin...e-for-vb-5-4-1

Leave a comment:

• ocean86
    replied
    ciao migratoria , mi sapresti dire dove trovare la traduzione gratuita di vbulletin? grazie

Leave a comment:

• Omeka
    replied
    Originally posted by migratoria View Post
    Già parti male con questo post. Se la chiedevi te la passavo io la traduzione.. Ovviamente gratis e non a pagamento
    Qual è il problema, tu lavora gratis, io a pagamento. Non ho bisogno della tua, io so come è fatta la mia, la tua non saprei. Dimenticavo... l'hanno acquistata in 32 e questo mi basta.

Leave a comment:

• migratoria
    replied
    Già parti male con questo post. Se la chiedevi te la passavo io la traduzione.. Ovviamente gratis e non a pagamento

Leave a comment:

• Omeka
    replied
    For those wishing, the translation is available. Good Sunday.

Per chi volesse, l atraduzione è disponibile.Buona domenica.

Leave a comment:

• The Italian translation vBulletin 5.6.0 will be available tomorrow

English
    The new Italian translation for the vBulletin 5.6.0 version will be available by tomorrow, but it will not be free. We do not start with the controversy as with version 5.5.1, those who do not agree can do the translation on their own because I have been working on it for a week.

Italiano

Entro la giornata di domani sarà disponibile la nuova traduzione italiana per la versione vBulletin 5.6.0, ma non sarà gratuita. Non cominciamo con le polemiche come con la versione 5.5.1, chi non fosse d'accordo può farsi la traduzione da solo perchè io ci sto lavorando da una settimana.
    Last edited by Omeka; Sat 18 Apr '20, 4:01am.